24 Nisan 2010 Cumartesi

My Shoes # 14


Bu ayakkabılarımı heralde 2-3 sene olmuştur alalı ...
Kumaş olduğu için rahatlığı 10/10...
Yaz aylarının favori renklerimden biri beyaz :)
Dolgu topuk ve bilekten bağlamalı olduğu için en gözde ayakkabılarımdan biri ...
Ya hadi ama bi an önce yaz gelsinde giyiyim yaaaa :S

Marka :Fornarına
Fiyat:285 TL

5 yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

dolgu topuk ayakkabilarini cok sewdim buda cok güzel ozellikle rengi ve modeli tam benlik :D

********* dedi ki...

helal olsun yaa,bembeyaz kalabilmis sende,hemde uc sene once aldigin bir ayakkabi bu.ben beyaz ayakkabilarimi les gibi yapiyorum.Sanki icinde tepiniyorum.Anlamiyorum yani nasi oluyor,farkina bile varmiyorum,hep yanlardan cizildi yada siyah oldu.Makinaya attigim oldu ama bozuldu bir tanesi.O kadar takintiliyim ki,cizilen ayakkabiyi giyemiyorum bi daha.Cizilmemesi icin yada siyahlasmamasi icin ozel kullandigin birsey var sanirim.

nilgün dedi ki...

ne kadar rahat oldukları burdan bile belli :))

paşam41 dedi ki...

İNANIRMISIN BU SENE BU AYAKKABI MODELLERİ MODA AYRICA ÇOKTA BEĞENDİM BEYAZ HERŞEY İLE KOMBİNE OLUR.

caramel macchiato dedi ki...

dolgu topuklari koyuyorsun ya surekli, ben de ozendim gidip bu yaz için bi dolgu topuk aliverdim =))) guzel guzel gıyıcem ohh! cok şikmiş bu model, beyaz ne guzel!