9 Şubat 2010 Salı

Sevgili ALİEN'e Teşekkür :)

İt's Beauty sitesine yeni yeni üyeydim o zamanlarr ..Daha kim ne değil hiç bi şi bilmiokenn ...Alien diye çok cici  ukalamı ukalaaaa, densiz mi densizzz,insanları hor gören kendi İngiliz Kraliyet ailesinden 3.Louis'in 5. torunu olduğu için :) en son def edilme kararı alındı isabette oldu :) Üzgünüm ama ''_Gün olur devran döner ''die boşuna dememiş atalarımız...
Ben alışığımm bu tarz insanlara ama Pinokyo'yu yapan Gepetto değilim ki her odunu adam edeyim...

Ben niye mi yazıom bu bloğu ...

Teşekkür borcumdan dolayı ...  Eminim okuyosun zaten bunu öle bi huyun var çünkü nere gitsem orda bittiğin için :)

Beni Buse gibi inanılmaz iyi ,dürüst,dost canlısı birisiyle tanışmama vesile oldunn..Biliom bilerek yapmadın ama sana teşekkür borcu doğdu burdan altta kalmam bilirsin :)

Heyyy bloğumu bitirmeden sana 2 şey daha sölemek istiom ...Kul hakkı nede olsa ...
1-İnsan olmayı öğrenmenin yaşı yoktur..
2-Hiç bir kuldan kendini üstün görme sırf siteden değil allahın huzurundanda kovulursun..şu an en basitiyle başlamışsın en ağırına gelmeden 1. tavsiyemi göz önünde bulundur bebemmm....

ve sonn...

TEŞEKKÜR EDERİM ALİEN :)

44 yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

Cok güldüm ya!! :) eminim burayıda okur!! ) Banada senin gibi bir arkadaş kazandırdıgı için te$ekkürlerimi bir borç bilirim :) Kendisinin bilerek yaptıklarındansa bilmeyerek yaptıkları daha dogru sonuclar doguruyor :) Bu arada söyledigin son iki maddeyede alkış gönderiyorum :)

PGAAOA dedi ki...

Ne yapmış Alien çok mrk ettim? :)

Adsız dedi ki...

kızımmm ne bu şiddet bu celal :)))
aşkom senn böle arkadaşların varken değil sinirini bozmak sinir sistemine girememz bile :)

çok doğru yazmışsın bebem yanındayız.

böle densizlere haddini bildirmek gerek. ;)

cecilia dedi ki...

bende merak ettim ne yapmış bu vatandaş? :)

cicibebe dedi ki...

ehihihi 3. loui'in 5. torunu :D:D:D
cadı yaa tam cadııı agzına sağlık en güzel cadııı :))

Shewolf dedi ki...

BALIMM geç kalmış bi teşekkür etmiş olduk :)
PGAAOA canım yazımda belirttim insanları yüksekten bakan tuhaf bi kişilik...
AŞKOM ne siniri kız ben üzüldüm onun adına ama işte her şer'de bi hayır vardır boşuna demiolar ...
CECİLİA canım açıklamasını yaptım bitanem

cecilia dedi ki...

öyle bir tipsee çok iyi olmuş zaten tanımıyorum ama öyle tiplerdenn allah hepimizi korusunn..aminn..:)

ChunLi Beauty dedi ki...

:)) bu sanal dünyada hersey hızla yayılıyor eminim buraya yazdıgından hemen haberi olcaktır :D

Adsız dedi ki...

ben ona bir iki laf etmiştim de biri onu korumuştu, bana da bir sürü laf etmişti:) ama ipliği pazara çıktı işte çok mutluyum. ben en baştan sylemiştim zaten shewolfcum:))

Adsız dedi ki...

onu koruyanlarda onun enikleridir cnm. :)
hepsi halledilmiş çok şükür aramıza virüs gibi daha fazla yayılamazlar...

''çokoprenses'' dedi ki...

kaçırdım ben o ara olayları :)) o yüzden ne dediğinizi anlamaya çalışıyorum:) zaten forum da kapalı:( neyse geçmiş olsun shewolfcum,anlaşılan baya sıkmış canını.

persofone dedi ki...

vuhuuuuuuuuu süper canım süper yazı ben derim ki onun gibiler sayesinde gerçek dostların kıymetini biliyoruz o yüzden çok güzel yazmışsın teşekkürler alien :)) artı evet o koruyan tip bana haddini bildirmesi( İngiliz Kraliyet ailesinden 3.Louis'in 5. torunu olduğu için puahaha ne güzel demişsin evet böle olduğu içinde haddimi bildiriyordu aklı sıra:))) için mesaj atmış sevgili alienciğine sonra ne oldu neyse yazıyı görünce dayamamadım :) yazına sağlık

persofone:))

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

hahahahah çok iyi olmuş ya :) benimde kendisiyle tartışmam falan olmadı ama gerçekten hiiiç sevmezdim kendisini

Shewolf dedi ki...

çokoprenscim hiç canımı sıkmadı sadece güldüm haline :)
geç kalmış bi teşekkür borcumu iletip insan olarakta tavsiyede bulundum..
canımı sıkmış olsa eminim bu yazıyla zaten kalmam :) herkesin bi ıp adresi buna bağlantılı ev adresi vardır :)

o yüzden kimseye canımı sıktırtmam..kimseninde canını sıkmam ...

insanız sonuçta hayvan değil :) o yüzden insanlıktan çıkmış olanlara karşıyım ve gördükçe üzülüom..
psikolojik sorunlu olur anlarım ....

yau merak ettim kimmiş koruyan kıslar mailleriniz gelio..şu koruyanlarıda bi sölesenize :)

platform herkese açıktır ...

Adsız dedi ki...

Alien ne yapmış size çok merak ettim. Senin louis vuitton çantanın çakma olduğunu tozluğundan anladığı için midir bu çemkirme? evet evet

Shewolf dedi ki...

oww sevgili adsız önce sıfatınla gel istersen sıfatsızlara cevap yok :)

estağfirullah okuduğun üzere çemkirme değil teşekkür önce bi oku sonra yorum yaz olur mu bebem....

benim çantam çakmada olur orjinalde olur kime ne :)

Adsız dedi ki...

işte takendisi adsızın arkasında saklanmış. :P Pehhhh....

Adsız dedi ki...

Bloğum yok, kimseyi tanıdığımda, forumda gördüklerimi yazıyorum, tek taraflı pohpohlamalar süpersonik, yaşını başını almış hanımların bu tür sataşmalarını izlerken pek eğleniyorum ben, teşhisler tahliller yapıyorum fena mı :)

Foruma orjinal diye yutturmaya çalışıyosan bu senin ironin, yok aslında neden ironi olsun? zavallılığın

Shewolf dedi ki...

o zaman yazarsın nickini oraya o şekilde gelirsin bu şekilde sıfatsızlığınla cevapları kendin alıosun canım..
ben orjinal demedim orjinaline orjinal derim olmayana değildir ...
ama görünen o ki snede 1.elizabethin 8.torunusun heraldeee..

sen eğlenmene devam et eğlenirken eğlendirmenede :)

ama bi daha sıfatını açıklamadan yorum yazarsan kabul etmicem .

burda herkes kimin ne olduğunu kimin neden kovulduğunu çok ii bilio..

hee ben bilmiom diosan bilmeden yazmicaksın canım benim...
senin ironinide sölim sana : BASİTLİK...

Adsız dedi ki...

Asdasfd nickim, tanınmam etmem, forumda tek derdim makyaj, alışveriş hakkında paylaşımdır, gereksiz görgüsüzlük olayları beni bağlamaz. :)

Suadiye lv 'dan aldım diye direttiğindendir tepkim, orjinalliği beni ilgilendirmez, yoksa güle güle kullan.

İroni, zıtlık manasına gelir, yeni öğrendiğin kelimeleri hemen kullandığında komik duruma düşebilirsin, -ki bundan mütevellit öyle olmuş.

Shewolf dedi ki...

o zaman sana şunu sölim bizim kavgamız onun yüzünden değildi başka bi çanta yüzündendi bilmeden yorum yazma demiştim sana..
hee merak ettiysen sölim gene burdan evet o çantam orjinaldi ..
ama ben çakmada kullanırım..
ama bi çanta yüzünden hiç bi allahın kulunu hor görmem ..
sonuçta sitede açıklandı neden atıldı her şeyi okuosun onu da okumuşsundur..
İroni cümlesine gelince senin düzgünlük diye gördüğün basitliktir ..yani senin zıt görüşün..
edebiyat fakültesini okumadım ama cümleleri bilirim hayatım ..hepsini bilmesemde ;)

Adsız dedi ki...

Komik olan tartışmanın çanta yüzünden çıkması değil midir? :) Tartışmanın unutulmayıp üstelenmesi fecaat. Allahın kulu oluşundandır tahammül etmek, hor görmemek, ona şüphe yok.

İroniyi açıklamak gerekse; kastettiğin şey ile dalga geçerek tam tersini söylemek, bariz bi ima. tabii istediğin gibi kullanabilirsin, dili kullanman beni enterese etmez.

gösssde dedi ki...

1.5 senedir itsbeauty'e üyeyim ama alien'ı hiç tanımıyrm görmedim yaa siteden atılcak kadar naptı kiii :/ o kadar da sitede aktif olmama rağmen görmedim :D neyse sen üzme kendini böyle şeyler yazmaya da hiç gerek görme kim ne yaparsa yapsın söylerse söylesin tınlamaa,hayat bize böyle güzeeell :)) bi de yazıyı okurken aklıma christina aguileranın fighter şarkısından bu sözler geldi :D mockk :*

"But in the end i wanna thank you
'Cause you made me that much stronger"

Shewolf dedi ki...

başlığımda teşekkür borcumu söledim ve sebepleri...
o tartışma esnasında beni inanılmaz dost canlısı biriyle tanışmama vesile oldu..
evet bi çanta yüzünden tartışma çıkması iğrenç bi şeyy hatta utanılıcak bi şey ama gel gör ki çıkartandamıdır ,yoksa ithamda bulunanda mı...

sırf ben değilim adsız unutma yorumları okuyosun dimi ..

insanlıktan nasibini almayanla zaten ben uğraşmam...bu blog bi teşekkür bloğuydu insanlar sebep sordu açıklama getirildi..
nasıl sen bana sorup cevap aldıysan ...

Adsız dedi ki...

bence de cnm hiç muhattap olmaya değmicek bi insan.
konuşmalarıyla belli edio zaten. bıraksan sabah kadar ''ironi nedir?'' onu açıklayacak. :)

bırak sen o açıklasın dursun. :D

Adsız dedi ki...

Üzgünüm, ben ironiyi açıklamıştım zaten, anlayamamış olman üzücü MoR KeLeBeK, en azından açıklamış olmamı anlamanı beklerdim, neyse canım :)
Shewolf, medeni bi şekilde tartıştığımıza sevindim, taraf olmaktan hoşlanmam, en son ilkokul 3. sınıfta tarafçılık oynadığımdandır belki, Allah herkesi iyilik sağlık versin, kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

Anlayamadığımı nerden anladın?
demek ki sölenmeyen şeyleri kafanda üretmeye çok yatkın bi beynin var.

dikkat ettysen her yorumunda açıklama yapıosun...

anladıkkk ve sıkıldıkkk...

bnce sen şu egolarından bi kurtulda öle gel. :)

sen benim asla muhattabım olamazsn. senin gibiler ancak kendi konuştuğu ile kalır ancak böle reklamın olur...

Adsız dedi ki...

Yeterince açıklama yapmış olmama rağmen, yorumunda açık öneri var, açık öneriyide açıklamayayım, yeter. Beynin çok üreticidir, cevap bulamadığında; muhattabım değilsin diyen hatunların iç dünyası, karakterleri hakkında da süpersonik tahliller yapabilirim, burada fikir beyanatında bulunursam kırılırsın, konumuzda zaten bu değil.

Asdasfd nickiyle itsbeauty adlı kozmetik forumunda ne reklamı yapabilirim? Bunu etraflıca düşünmelisin, yoksa geliyor yine açık öneriler.

Ben blog sahibesini anladım ve tamam dedim, konunun üstünü başını çekiştirerek uzatmanın manası yok.

Adsız dedi ki...

kızım sana kim dedi its beautyde reklam yapıon diye? :))))

gülüom sana her yorumunda daha da belli ediosun kendini.

burda farklı olmaya çalışırken batıyosun. :)))

bu yazdıklarını kale bile almıyorum.

madem o kadar açık yüreklisin gelde o süpersonik tahlillerini benim blogumda yap hadi göreyim seni.

benimle uğraşma o iç dünyaları gösteririm ben sana.

ben bundan sonra cevap vermiyorum sana shewolfta vermicek.

sen sabaha kadar yaz buraya. artık açık önerilerimi tartışırsın kendinle yoksa o süpersonik tahlilleri mi yaparsın bilemem. :)

benimle ilgili sorunun devam ederse gel de bana yaz olur mu canım?

zevkle cevaplarım.... :)

insanın senin gibiler üzerinde stres atmaya, eğlenmeye ihtiyacı oluyo arada.:)

sağol bu gece çok eğlendik. çok güldük. :)


hadi cicim sana by :)))

Shewolf dedi ki...

Kimsenin kimseyi tanımadan fikir beyanatında bulunmasına müsade etmem...
asdasfd ya da herneyse soruların yöneldi cevapların verildi ... ama sana da tavsiyem kimseyi bilmeden yargılama çünkü sözlerin çok çelişkili hem kalkıp çemkirion yok zavallılığın gibi cümleler kullanıp sonrasında olayı daha bilmediğin ortaya çıkıyor...

cümleleri güsel kuruyorsun fakat parmak uclarınla, sinir uçların aynı koordinatta oynamıo ...
Supersonik tahliller pek sağlıklı değil yalnız ;paranormal sonuçlar çıkartır bazen karşına ...

ve tekrar tekrar ediyorum bu bir teşekkür bloğu ..

heee o şahısla tartışması olan , savunan -savunmayan herkes yazar ona eyvallahhh ...

ama bilmeden etmeden rica ediyorum kimse yazmasın ...

ChunLi Beauty dedi ki...

herkes er yada geç hakettiğini bulur :) bazı arkadaşlardada ne hafıza varmış şaştım!! Çantanın nerden aldıgını tutunda olayın nasıl cıktıgına kadar hEmde ''evet evete istinaden'' ısrarla söylemeye çalışıyor!! Üstelik adsız sıfatıyla pes yani!! Ayrıca madem bloglarla ilgin yok burayı nasıl buldun? demekki bloglarla ilgin var peki ne diye aDsız sıfatına bürünüp yorum yapıyorsun bre densiz :)

persofone dedi ki...

eee tam isabeti işte teşekkürlerin yerine ulaşmış shewolfcum :)) bu arada ben ne shewolfu tanırım ve o beni tanır forumda bir iki mesajlaşmadan başka da bir iletişimimiz olmadı ama yazdığı cümlelere canı gönülden katılıyorum :)) sırf bereni ve gossip girl dizisindeki serena adlı karakteri canlandıran kadını beğenmedim diye beni aşşağılayan aklı sıra bana haddimi bildiren bir densize karşı söylemek istediklerime tercüman olmuş shewolf nasıl canı gönülden katılmayım ona :) ha bu arada onun şakşakcışığını yapanlara bir çif söszüm var forumda canım cicim yaptığı biri ile en son felakat derece birbirlerine hakaret ederek kapıştılar zaten sonra def oldu gitti forumdan ama ha dikkat edin da şakşakcılığını yaparken dönüp sizide ısırmasın :))

Shewolf dedi ki...

Hoppalaaaaaa yavrum yaz geldiiiii
Çarşıya kiraz geldiii ....
Aldım 1 okka kirazzz
O da bana az geldiiiiiiiiiiiii :)

persofonee çatladım burda karnıma ağrılar girdi :)

PGAAOA dedi ki...

4-5 aydır itsbeauty'e takip ediyordum, hatta ordaki o kdr kızın-kadının kavga etmeden nasıl böyle cicim, şekerim, aaay bebeğim sen çok güzelsin, cildin bebek gibi, gözlerin badem gibi, süpersin.. triplerine girdiğine inanamıyordum.

Ya biz kadınız, kabul edelim çekemeyiz, kıskanırız, özeniriz, anlaşamayız, kavga ederiz vs. vs.

Ama orda herkes sevgi kelebeği gibi, bir çok kişi yapmacık geldi, ya olamaz böyle bir girl power oldum.

Sonra uzun uzun okumaya takip etmeye başladım.

Aslında insanların gerginlik olmasın diye alttan aldıklarını, kıskanclıklarını törpülediklerini, başkası adına mutlu olmayı öğrendiklerini gördüm.

Aslında itsbeauty insanı olgunlaştırıyor.
18-20 yaşındaki kaç kız her gün "Kozmetikte son aldıklarım" başlığına 100 ürün eklendiğini görür ve olgun olabilir? İşte siteyi takip ettikçe yavaş yavaş olmaya başlıyor..

Bu arada alien'i tanımam etmem ama şu çanta muhabbetini okuduğumu hatırlıyorum. İşte o anlattığım olgunlukta olmayan biriymiş madem, boşverin.

Adsız dedi ki...

ah ah asıl yazması gereken benmişimde bu baslıgı gormemısım banada kuşlar söyledi :)) hemen adımı belırtıyımde ben arya :)) ıts beauty den.o canta baslıgında ben shewolf cevırımdısı dıe alien a sormustum showolfcumda saglsun hemen sinirlenıp bana laf atmıstı nedense oysakı hıcbır problemım olmayan birisi :) cantayı nerden almıstı merak etmıstım sahte yada diil banane benmı öduyorum parasını :D ogunden sonrada shewolfla hıc konusmadık :) yanlıs anlasılmasın küs degılız :))ama bu aralar baslıklarda konusuyoruz hı :))ben alien'ıda severım chunli'yi de princess imi selinimi oznurumu yani kimseyle sorunum yok..amaaa sevmedıgım elbette var ki lap dıe solerım buda hakkım ama kendı halinde kımseye saygısızlıgı olmayan aksıne olumlu olup yardım edenle nie sorunum olsun bu kadar herkesin dolmuş olması garıp ve birden tanımayıpta yorum yapmasıda. herkesı cok opuyorum burdan ve yanlıs anlasılmadan once sakınce bır sorulması taraftarıyım :) ayrıca cicilerini güle güle kullan neslihancım blogunu takıp edıyorum :)

Shewolf dedi ki...

Öncelikle kuşlara selammlar olsun iyi ki de sölemişler ....

Teşekkür ederim arya ..Evet orda sinirlendim çünkü ben foruma değil özelden mesaj atmayı tercih ettim.Görüntü kirliliği olmasın diye..
Bana yazdığı bi cümlede arkadaş topluluğundan bahsediodu alien ..Sende onun üstüne yazınca doğal olarak sinirlendim ama sen benim aklımda hiç yoktun ..Hatta geçenlerde yorumunda ismini verdiğin biriyle senin hakkında bi konuşma geçti..Ben nedendir bilmem bana tavırlı dedim ..Alien olayından dolayıdır heralde dedim..yok arya öle biri değildir dedi ..yoksa bende forumdaki o soğukluğun farkındayım :)
ama dediğim gibi seninle bi problemim yok tabi ki sorabilirsin orda herkes sorucak cevap alıcak ...
Sonuçta dayanışma ,fikir alma-verme üzerine olan bi site...

ChunLi Beauty dedi ki...

:) PGAAOA ben uzun süredir forumda varım.. ve öyle tipler gördümki herbirini anlatsam cok uzun zaman alır :) ama yaptıgın tespit gercekten cok iyi olmuş.. En azından kendi acımdan anlatmak gerekirse Forum bana cok sey kattı.. bilmediklerimi ögrendim görmediklerimi gördüm.. Birbirimizi görmedigimiz halde cok güzel arkadaslar kazandım.. insan o kadar güzel ürünleri görüpte kıskanclık krizine nasıl girmiyor diyorsun ya $ahsen ben arkadasların aldıklarını gördükce kendim almış gibi mutlu oluyorum :) hele bu deli kız her birsey aldıgında ben alıyormusum gibi co$kuyla kutluyoruz :)
ARyacım ben senin iyi bi kız oldugunu Shewolfada söylemistim :) sen demekki zamansız bi anda kar$ıla$tın bu hatunla :D gerci bende zamansız tanı$tım işte alien muhabbeti dolayısıyla.. Aman bosverin :) herkes hakkettigini bulur işte

Adsız dedi ki...

tesekkur ederım chunlicim :)) bende senı gormesemden ınan cok cok ıyı bırı olduguna emınım :) işte bazen olaylar oluyor ve yanlıs kişiler yanlıs olaylara sebep oluyor :) olsun iyiki tanıstık işte hepimiss ohh :D asla tavırlı degılım emın ol o olaydan sonra temkinliyim o kadarcık :D neyse bitti gitti sonucta hersey duzeldığine cok sevındım opuyorum ikinizide :)
arya..

Shewolf dedi ki...

Geçti gitti bitti üstüne teşekkür bile ettim :)
Balımmmm o tatlı dilini yirim ....
Bizde seni öpüoz arya :)

Adsız dedi ki...

foruma çok fazla takılma şansım olmuyor.ama genel bir teorim var.bu siteye ne zaman yüksekten atan,özellikle lv başlığında ahkam kesip gerçekle gerçek olmayan çantaları süper ayıran,her başlıkta benim param varı tekrar tekrar söylemeye çalışan biri çıksa,etrafında 20-30 tane de yandaşı bitiverir,birden itsbeautynin popüler kızı olur,herkese sözde yardım eder,fikirleri çok değerli oluverir.kendisi herşeyi yapabileceğine kimsenin ona birşey diyemeyeceğine inanır,herkesle dalaşarak iç yüzünü gösterir,bazen de kişi tamamen fake çıkar ve siteden atılır.bu olay benim üyeliğimden beri defalarca olmuştur.adına ister alien deyin ,ister zalian ,ister fatma ,ister zehra...alienı çok da tanımam,ama daha sonra fake bir nickle gelip herkes alienı kıskanıyor çünkü yaşam standartları çok yüksek tarzı yazılarını okuyunca,evett dedim yeni bir itsbeauty popüler kızı vakası daha...

Shewolf dedi ki...

gizemel izlenimin ve yorumun cidden güzel ...
yapılıcak çok yorum var ama galiba herkes payına düşeni aldı ...

Adsız dedi ki...

Shewolf kritiğe açık olmaya ne dersin? Bu nebiçim bi tarz sendeki allah aşkına... Yalakalik, tuhaf tuhaf hitaplar... Bende senelerdir itsbeauty deyim, senin kadar ortalığı birbirine katanı, boş konuşanı, iki üç kişinin kıçını... görmedim. Ama seninde sonun yakındır.

Shewolf dedi ki...

Ben kritiğe açığımda sen adını açıklayamayacak kadar sıfatsızsın.. Demek kendin öle yapıosun ki sonun gelmiş başkasına giydirmeye çalışıosun tatlım..Senin gibi neydüğü belirsizle uğraşamicam ya adınla gel ya da kaybol..

Tarzımı beğenmiosan takip etmezsin di mi :)
Ya senin gibi hayvan bile demiom mahlukatlar oldukça ben fena eğleniom :)
Ben ortaya açık konuştum seninde götün yiosa adını sölersin ..hee ama yemez tabi nası yesinki :)

Çok açık konuşcam çekememezliğin bu kadarına pes..

Zahir* dedi ki...

ben alienı seviyorum,shewolf u da seviyorum.aralarındaki anlaşmazlıkla da zerre kadar ilgilenmiyorum..Kadınların olduğu ortamda,bu ve buna benzer şeyler olması kaçınılmaz ve normaldir de...
Benim sevmediğim itsbeauty sitesi,reklam hırsı,para hırsıyla üyeleri kullanıyor..
Özlem(Tikky) arkadasımız ,itsbeauty nin nazi kampı sisteminden kurtulmak için yeni bir forum açtı,ben dahil bir kaç arkadsımızı da mod yaptı o foruma,sonra bir baktık ki itsbeauty den atılmışız...Niye? çünkü yeni forumumuzun reklamını yapıp insanları oraya çekersek,itsbeauty üye kaybeder ve meggie hanım da para kaybeder.